Bol.com Fulfilment, makkelijk geregeld!
Titan Fulfilment biedt ondersteuning bij de verwerking van je Bol.com bestellingen. Voorraadbeheer, pick & pack, verzenden en retourverwerking. Wij nemen het volledige logistieke proces voor jou uit handen, zodat jij kan groeien. Wij maken gebruik van VVB PostNL, DHL en VVB+ Budbee/Ampere. Genoeg keuze dus! Hierdoor is het zelfs mogelijk een cut off tijd van 23:59 uur te hanteren op VVB+ zonder problemen. Kom je niet in aanmerking voor VVB+ dan kan je gebruik maken van reguliere VVB. Nooit gezeur en altijd goede prestaties op bol.com. Wij helpen jou met het voorkomen van strikes!
Dit betekent in veel gevallen meer sales!

Waarom kiezen voor Bol.com als verkoopplatform?
Bol.com is een van de grootste online winkels in Nederland en België, met een enorm klantenbestand dat dagelijks groeit. Dit betekent dat zakelijke verkopers die hun producten op Bol.com verkopen, een groot potentieel hebben om hun klantenbestand uit te breiden en hun omzet te verhogen.
Bovendien biedt Bol.com een aantal handige verkooptools waarmee verkopers hun aanbiedingen kunnen beheren, hun voorraad kunnen bijhouden en hun prestaties kunnen volgen. Dit maakt het voor verkopers gemakkelijker om hun bedrijf te runnen en zich te concentreren op het verbeteren van hun producten en diensten.

- Verschillende verzendopties
- Voor 23:59 besteld, morgen in huis
- Uitstekende klantenservice
- Bol.com tarieven hanteren
Meer weten over onze tarieven?

Fulfilment uitbesteden bij Titan Fulfilment kan al vanaf €1,95 per pakket. Voor een overzicht van alle kosten en voor een offerte op maat kan je terecht bij een van onze logistieke experts. Zij kijken mee naar jouw behoeften, kijken waar kansen liggen en maken vervolgens een passende offerte. Samen groeien, daar doen we het voor.
Waarom kiezen voor Titan Fulfilment?
Met onze perfecte ligging nabij de Belgische & Duitse grens bieden wij een logistieke short-cut met het Belgische & Duitse netwerk van DHL en DPD tot de verdere Europese markt. De directe injecties van pakketten in Nederland, België en Duitsland zorgt voor lokale tarieven in de desbetreffende landen. Dit geeft ons de mogelijkheid om scherpe fulfilment tarieven aan te bieden.

Hoe werkt Bol.com Fulfilment?
Op het moment dat de bestellingen van je Bol.com account stijgen en je bedrijf groeit, is het wellicht slim om het logistieke proces uit handen te geven aan professionals. Hierdoor heb je meer tijd voor andere belangrijke zaken en hoef je je geen zorgen meer te maken over de voorraadopslag en de verzending/retournering van jouw artikelen. Op het moment dat je dit logistieke proces uit handen geeft aan een fulfilment center is het van belang om te weten hoe het fulfilment proces in elkaar zit.
Bij Titan Fulfilment maken we gebruiken van het stappenplan hiernaast. We starten met een offerteaanvraag en eindigen met de retourservice. Bij Titan Fulfilment wordt het gehele logistieke proces uit handen genomen. Je hoeft je dus nooit meer zorgen te maken over pakketjes die niet optijd worden geleverd of teruggestuurd worden. Je kan alles overzichtelijk bijhouden door de software die we gebruiken met live-dashboards. Hierdoor blijf je als bol.com-ondernemer overzicht behouden over de voorraad van je eigen producten. Daarnaast vinden we het contact met klanten ontzettend belangrijk, dus zijn we intensief bezig met de communicatie en terugkoppelingen naar onze klanten. Ben je geïnteresseerd om in contact te komen met één van onze specialisten klik dan hieronder.
Het uitbesteden van fulfilment voor jouw webshop begint met het aanvragen van een offerte. Hierin kijken we samen naar de mogelijkheden voor jouw onderneming.
In een kennismakingsgesprek kijken we waar jouw behoeften liggen, en hoe we jouw logistieke proces kunnen optimaliseren. Ook maken we graag kennis met jou en jouw bedrijf.
We koppelen onze software aan jouw webwinkel of bol.com account. Zodra jouw klanten een bestelling plaatsen, krijgen wij een melding in ons systeem.
Op het moment dat de goederen binnen zijn gekomen worden deze door ons geteld en gecontroleerd op schade. Nadat deze controle is gedaan worden de goederen ingeboekt en op de juiste plek in het magazijn gelegd.
Elk product is anders van elkaar en daarom moet het product op een bepaalde manier worden opgeslagen. Als voorbeeld moeten breekbare producten anders worden opgeslagen dan producten die niet breekbaar zijn. Het is van belang dat het fulfilment center hier rekening mee houdt tijdens het indelen van de pick en palletlocaties in het magazijn.
Tijdens deze stap worden de producten gescand, vastgelegd, gecontroleerd en afgeboekt in het systeem. Dit wordt gedaan door een orderpicker die zorgvuldig te werk gaat om alles op een juiste manier door te voeren in het systeem. Als de order compleet is wordt deze zo efficiënt mogelijk ingepakt, zodat je nooit teveel betaalt. Wij verzenden namelijk geen lucht.
De order is gepickt, gepackt en is klaar voor verzending. Door onze partnerships met verzendbedrijven hebben wij de beste prijzen in de markt.
Deze stap is van belang om service te verlenen aan klanten die haar producten willen terugsturen. Een fulfilment center neemt deze zorg op zich en zorgt ervoor dat de producten op de juiste manier worden geretourneerd naar het magazijn. Het is hierbij van belang dat de producten die geretourneerd zijn worden gecontroleerd en geregistreerd in het systeem. Hierdoor blijven de voorraden up-to-date. Daarnaast speelt de retournering een belangrijke rol bij de beleving en tevredenheid van jouw klanten.
Neem contact op
"*" geeft vereiste velden aan
Contactgegevens
+31 495 745 032
info@titanfulfilment.nl
Kelvinstraat 7A
6003DH Weert, Nederland
Over
KvK: 87131285
BTW: NL864212458B01